IPC WEBINAR za JAVNE NABAVKE
30. novembar 2021. od 10h


PLANIRANJE I SPROVOĐENJE POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI
(Otklanjanje najčešćih grešaka u praksi)

#PRAKSAISPREDTEORIJE

BESPLATNO za IPC PRETPLATNIKE za JAVNE NABAVKE za 2022. godinu

DATUM I MESTO WEBINARA

  • 30. novembar 2021. od 10h - SAVETOVANJE na vašem RAČUNARU

TEME

10.00H PLANIRANJE (JAVNIH) NABAVKI
- Plan javnih nabavki
- Planiranje centralizovanih nabavki
- Plan nabavki na koje se zakon ne primenjuje
- Plan nabavki društvenih i drugih posebnih usluga
11.30h IZVEŠTAVANJE O NABAVKAMA za 2021. godinu
- Izveštaj o javnim nabavkama
- Izveštaji o nabavkama koje su izuzeci od primene zakona i nabavkama na koje se zakon ne primenjuje
- Izveštavanje o postupcima pokrenutim do 30. juna 2020. godine
12.30h ZAKLJUČIVANJE UGOVORA DO PROCENJENE VREDNOSTI
13.00h PRIKAZ RADA NA PORTALU JAVNIH NABAVKI
14.00h ODGOVORI NA PITANJA

CENA KOTIZACIJE

KOTIZACIJA za WEBINAR CENA
KOTIZACIJA za IPC PRETPLATNIKE za JAVNE NABAVKE za 2022. godinu BESPLATNO
KOTIZACIJA za IPC PRETPLATNIKE za JAVNE NABAVKE za 2021. godinu 5.900,00 + PDV
CENA za OSTALE UČESNIKE webinara
Uključuje i dobijanje časopisa Pravnik 6a
11.900,00 + PDV

Kotizacija se plaća na račun IPC-a: 160-14952-34          Poziv na broj: 1220


Pitanja na koja želite da Vam se odgovori na Webinaru, možete postaviti do 26. novembra 2021. godine na:
e-mail:
info@porezi.rs ili fax: 011/2658-850, 3067-658



Prijava